woensdag 23 oktober 2013

Welkom bij mijn blog!

Hallo allemaal,

Welkom bij deze blog, die gaat over mijn reis naar Japan en Indonesiƫ. Hier zal ik de komende maanden bijhouden wat ik allemaal beleef.

Morgen (24 okt) vlieg ik om 12:30 via Abu Dhabi naar Tokyo! Daar zal ik dan 4 nachten verblijven om vervolgens door te vliegen naar het eiland Shikoku. Ik zal landen in Matsuyama en vervolgens verder reizen naar het zuiden. In Funakoshi, een dorp in het zuiden van Shikoku, zal ik vervolgens 5 maanden verblijven om te werken aan mijn minor Msc-thesis.

Na deze 5 maanden vertrek ik naar Indonesiƫ om daar nog een maand rond te reizen en lekker vakantie te vieren!

Ik zal 5 maanden op de plek bij de A blijven
Hier kunnen jullie dus alles lezen over mijn avonturen!

Groetjes van Petra!

8 opmerkingen:

  1. leukleukleuk :) super veel succes en plezier en succes! En plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Hoi Petra. zijn je ouders veilig aangekomen?

      wij wensen jullie Fijne Feestdagen en een Gezond, Gelukkig 2014.

      Groeten,

      Familie Topuk en Oudhof

      Verwijderen
  3. Goede reis en geniet ook een beetje in japan. Naast dat studeren wat je daar moet doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha P, val je erg op met je blonde lokken tussen de japanners in Tokio?
    Goeie reis en geniet van Tokio!!
    Liefs uit regenachtig Oegstgeest.
    Anneke en Wijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Petra,

    Mooi verslag, je hebt al heel wat meegemaakt. Leuk dat je ook gelijk contact hebt in de hostel. Ik ben vrijdag nog even bij Powel geweest. Alles is geregeld met je kamer. Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Petra,
    Lidwien en ik hebben net je blog gelezen. Arien doet dat straks. Bijzonder wat je meemaakt.
    Vandaag zijn je ouders bij ons langs geweest voor een kopje thee (geen Japanse). Je ouders maken het goed, kunnen we meedelen. Maar dat had je al via Skype gemerkt.
    Groet van Arien, Pim, Lidwien en Bernard

    BeantwoordenVerwijderen